June 22, 2010

❤ Oon accident





keadaan oon selepas di cuci lukanya dan di masukkan di Wad 6 di Hospital Daerah Banting















Oon susah nk meluruskan badannya













Kesian dia , x smpi hati aku tengok dia...












tengah tdo









Terkilan aku tgk keadaan oon ni ... klau dia tggu jap kat cc ni mgkin dia x kan jadi mcm ni kan...??? Pada 21.6.2010 isnin mlm selasa, oon m'hntr adek dia safura pegi tuisyen kat sekolah ... lepas dia hntr safura, oon g cc aku tp mase tu aku lom bukak lagi coz aku balik lmbt than aku mandi dulu n solat pastu bukak dlm pkl 8.15pm ....

Kemudian, pkl 9.00pm Abg etok call mengatakan bhw oon xcdnt lggr pokok yg dh reput yg tumbang di jalan estet belakang rumah 'wak gering' ... Ikut pd citer, balik dr cc oon balik kampung kejap coz mase tu aku lom bukak lagi, kemudian dlm pkl 8.30pm dia kuar balik nk g cc smbil nk menunggu safura habis tusyen pd pukul 10.00pm ... dia x perasan pokok tumbang... dan oon adalah mangsa yg pertama...




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

2 comments:

blackroses said...

lor..oon ni abang safura yer wah..siannya tengok dia...apasal muka diorang xsama.lain sangat..oon putih ..safura gelap

.:: Waffiz ::. said...

ha ah abg dia ... hihihi... muka x same ke..?? mgkin oon ikut arwah bapak dia, bpk dia putih ... safura ikut maknye kot, kulit gelap hehehe... sian2 gak ogy... tp keras hati tu masa kat spital x nk sapu ubat ... dlm keadaan tenat tu bleh plak tuon katil ... 3 org pegang kaki dia taw...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome