June 15, 2010

❤ Hubby Dapat Keja

Seronok sgt bile dpt tau yg hubby dpt keja kat KLIA kat MAS Cargo ... Aku harap biarlah keja ni akan berkekalan smpi bila2 ... Aku harap hubby dpt bertahan dan tabah dgn suasana kerja yg baru ni ... tp tu lah, dia ade 3 org member lagi yg keja kat tmpt yang sama ... tp semua tu yg ske wat pe'el ske keja kejap2 ... tu yg aku susah hati, pastu slalu mintak payung kat hubby... bengang btol laaa.... derang ingt kitorg ni cap duet ker ....??

Td semua nye x g keja kecuali hubby coz memasing xde modal...??? dah, aku suoh hubby g dulu... sampi kat sane hubby ckp call supervisor nye, x angkat... dia mane tau nk wat keja kat ne .... Ya Allah, aku harap semua nye akan berjalan dgn lancar...


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome